hej, Ik zou graag gigantische plastic flessen maken.
Om te beginnen zou ik graag de duikers wereld willen meer aanspreken over de oceaan vervuiling. Daarom ben ik van plan om een instalatie te bouwen in het water van grote plastic flessen waar de duikers in kunnen kruipen. Op deze flessen staan informatie over percious plastic en Ocaen claenup en informatie over hoe duikers mee kunnen helpen om de oceaan properder te krijgen duik per duik.
Ook zou ik graag grote plastic flessen in een hoofd stad willen plaatsen (vb: Oostende ). Dit om toeristen over heel de wereld die in de stat langs komen meer te informeren over Precious plastic en ocean claenup en om hun direkt op een ludieke manier aan te sporen om hun lege plastic flesjes in de rueze plastic fles te doen inplaats van op straat te gooien. De bedoeling is dan ook dat de mensen in de stat de pllastic fles kunnen vullen met plastic flessen. als de les vol zit wordt deze leeg gemaakt en daarmee wordt een nieuwe grote fles gemaakt die in de volgende stat kan worden gezet, dit kan door gaan tot alle steden in heel de wereld een rueze plastic fles heefd waar mensen hun plastic flesjes in kwijd kunnen.
Wat heb ik nu nodig voor dit idee? Wel veel mensen die mijn idee kunnen helpen verwezelijken.
-iemand die goed is in malle maken om zo een rueze plastic fles te maken.
– iemand met machinnes om pladtic te vermalen en smelten ,wand heb zelf het geld nog niet om de machinnes te maken of aan te schaffen.
– iemand die een idee heeft om plastic te verzamelen voor de eerste reuze flessen te maken.
– iemand die de infromatie kan opzoeken en correct schrijven ( wand zal het wel gemert hebben ik maak veel speelings fouten in mijn moeder taal , laat staan andere talen……)
-iemand die QR codes kan make voor mesen die de informatie op de flessen willen na lezen en de sties van Precious plastic en Ocaen claenup enzo…
– iemand die een idee heeeft hoe we de informatie op de reuze flesen kunnen zetten ( op het plastik drukken ?? )
– iemand die meschien met mij wil de steden/ duikcentra aan spreken om deze instalaties te zetten.
Moest je zin hebben om mee te doen laat me dan zeker iets weten
groetjes plastic diver.
0